
Carti de vizita
- Cartea de vizită te reprezinta si traseaza prima impresie pe care o faci unui potenţial partener de afaceri.
- Fiecare detaliu care va întregii imaginea firmei este forte , important cartonul folosit, tipărirea, tăierea si finisarea.
- Este un element foarte important de identitate vizuala calitatea si mesajul cartii de vizita transmit incredere si respect !
- Formate: 50×80 cm, 50×90 cm sau atipice suport:
· carton offset și cretat 300-350gmp
· carton special, poliester, PVC - Finisări lăcuire selectivă , emboss , folio , pliere

Pliante si flyere publicitare
- Pentru o promovare succinta si totusi cuprinzatoarea afacerii tale, pliantul poate fi instrumentul ideal.
- Un mod eficient de promovare locala , care implica costuri relativ scazute de productie si distributie !
- Distributie: stradal, la cutia postala, la receptie, direct marketing
- Aplicatii: promovare produse si servicii zonal, promovare in cadrul targurilor si expozitiilor, in holteluri , evenimente mondene sau concerte!
- Tipărirea poate fi color sau la negru. pe o fata sau pe amble fete
- Formate:
standard inchis: 1/3A4, A5, A4,A3
suport: · hartii si cartoane cretate mate sau
lucioase 130-300 gmp - Finisari:
– biguire
– pliere C, Z sau atipica
– stantare pe contur

Mape de prezentare
- Element important de identitate vizuala, intareste increderea in brand , reuneste in ea o multitudine de informatii de produs sau servicii , persoana de contact, adresa, cd prezentare !
- Este elementul perfect pentru agentul de vanzari !
- Mapele sunt create cu scopul de a transmite unitar, oferte comerciale, carti de vizita, cd-uri de prezentare, scrisori de prezentare !
- Aplicatii: marketing direct in toate domeniile, prezentari la conferinte si intalniri de afaceri!
- Format : A4/A3 sau atipic
- Design: cu buzunar sau atipice
- Material: cartoane speciale, plastic, piele
- Imprimare: policromie, culori speciale, plastifiere, lacuire totala sau selectiva, imprimare folio sau embosare

Brosuri si cataloage
- Reunesc toate informatiile despre serviciile si produsele unei firme, toate insotite de imagini si mesaj!
- Un argument important pentru firma la prezentari, intalniri de afaceri, evenimente expozitionale, conferinte , receptii!
- Formate :
· uzuale A4, A5
· atipice - Coperta:
· carton special 300- 350 gmp
· caserata pe mucava (buretata) cu plastifiere mata, lucioasa, texturata sau soft-touch
· caserata cu piele sau imitatie de piele
· lacuita selectiv, folio
· din lemn cu cotor de piele naturala
· aplicare coltare metalice - Interior: hartii speciale si hartii de inalta calitate
- Plastifiere mata, lucioasa, texturata sau soft-touch
- Legare: sistem de caiet mecanic , spira metalica vizibilă, partial vizibila sau ascunsa,
- Prindere prin capsare (capse drepte, RV sau omega), suruburi metalice, cu sfoara sau brosare
- Stantare pe contur

Vouchere de fidelizare
- Voucherele sau cupoanele de reduceri sunt un mod de a rasplati fidelitatea clientilor dvs.
- Se pot individualiza cu numerotatie, perfor, emboss, elemente de siguranta , (timbru holografic).
- Codificarile se inregistreaza in baza de date , iar clientii se bucura, de reduceri la alte produse sau servicii cumparate ulterior !
- Este un element important de fidelizare a clientilor, acesta se ofera catre clienti direct in locatie sau prin posta
- Formate: 21×10 cm/ a5/a4 sau cu froma personalizata.
- Material: cartoane speciale, pvc
- Pentru a mari curiozitatea si interesul clientilor se poate aplica folie scratch razuibila, sub care se regasestre textul cu mesajul castigator.

Carduri de fidelizare
- Reprezinta o tehnica moderna de marketing in supermarketuri, farmacii, benzinarii, magazine de retail .
- Stimuleaza clientii sa cumpere produse si servicii si ii ajuta pe reprezentantii de markentig sa realizeze o statistica exacta a clientilor, alfand astfel informatii legate de cererile acestora , dar si de comportamentul
lor la promotii sau discounturi.
Campaniile de fidelitate trebuie sa fie atractive pentru client si realizate in mod constant .- Cardurile se pot tipari color sau monocrom, culori speciale si embosaj, pe o fata sau ambele fete, cu elemente distinctive de tipul codurilor de bare sau serii unice, elemente anticopiere, banda magentica sau cip.
- Formate: 50×90, 50×80 cm sau atipice
- Material: pvc 0,6 /0,8 / 1 mm
- Un sistem de fidelizare eficient trebuie sa contina si un software de marketing specializat caresa analizeze toate informatiile dupa criterii de selectie !

Postere ( Afise )
- Posterele publicitare indispensabile oricărui eveniment sau campanii de promovare !
- Aplicatii campanii locale, promovari des servicii locale, concerte si evenimente locale , afisaje la locatie, campaniii de reduceri si promotii in lanturi de magazine sau in hipermarket-uri
- Tipararea acestora digital este eficienta pentru campanii in tiraje mici de pana la 100-500 de bucati!
Cele mai utilizate dimensiuni sunt: A4, A3 p,A2,A1,A0 sau atipice. - De obicei, se tiparesc o faţă, dar pot fi aplicaţii și pentru tipărirea faţă /verso (dacă se aplică pe geam de exemplu).
- Suport:
– hartie 150 – 300 gmp
– cartoane speciale 150 – 300 gmp
– autocolant de hartie sau de polipropilena

Calendare personalizate
- Un mod unic si select de a transmite mesaje publicitare catre clienti tot timpul anului!
- Fiecare luna , cate un mesaj publicitar, intareste increderea clientului, consolideaza brandul, promoveaza afacerea
- Formate 30×40 cm, 27x 35 cm sau atipice
- Material: cartoane speciale
Desfasurare: calendar de perete, triptic de birou, calendar de buzunar - Numar file: 1,3 6,12
- Se ofera cadou la sfarsitul anului , clientilor fideli si tuturor colaboratorilor interni sau externi!

Corespondenta personalizata
- Un pas important , in relatii publice, pentru o imagine perfecta , este corespondenta!
- Astfel personalizarea leganta sau dinamica a plicurilor de corespondenta, a paginilor de documentatii sau oferte cu logo , date de firma si mesaj este un arsenal important si obligatoriu atunci cand doresti sa promoveti imaginea, sa intaresti reputatia si sa transmiti seriozitate si profesionalism!
- Folile cu antet, volantele , plicurile pot fi personalizate in policromie, imprimate in culori pantone sau speciale pot fi imprimate in relief cu culori metalizate, pot fi realizate intr-o gama variata de forme si dimensiuni!
- Volantele sunt oferte independente care se transmit impreuna cu corespondenta si promoveaza un anumit produs sau serviciu, insotite de specificatii
tehnice detaliate! - Materiale: hartii si cartoane speciale , 90-280 gr/m2

Printuri laser full color
- Ai uitat de promovare, nu mai ai timp- Tipareste rapid!
- Printul de calitate, rezolutia de printare, hartia, grafica si finisarile sunt caracteristici de baza atunci cand se doreste transmiterea informatiei pe suport cu succes garantat!
- Tiparul trebuie sa fie perfect, culorile in deplina concordanta cu cele din manual de identitate al companiei !
- Formate – A3 wide/A3/A4/A5/A6 sau la cerere taiere la format sau decupare pe contur!
- Tiraje eficiente 1-1000 printuri / model
- Material hartie 90-120 gr.m2, carton 160-310 gr./m2
- Cartoane speciale, autocolant, vinyl, backlite Aplicatii: carti de vizita, foi antet, volante, pliante, mape, notes-uri, carduri, vouchere, calendare ,etichete, meniuri, afise, tireje mici si medii campanii cu buget redus, expozitii, evenimente, intalniri de afaceri, receptii

Cataloage,magazine, pliante
- Un mod foarte eficient de a face reclama promotiilor periodice, din cadrul campaniilor dumneavoastra
- Aplicatii : campanii mari, periodice, promotii pe care doriti sa le afisati la cati mai multi posibili clienti!
- Tiraje peste 1000 buc
- Tipar offset
- Material hartie 60-120 gr/m2
- Finisari – capsare, bigurire
- Format: A5,A4,A3 sau la cerere
- Ideal pentru promovare produse din retele de magazine, kipermarket-uri, mall-uri
- Tip afisare – la cutia postala

Reviste si publicatii periodice
- Revistele si publicatiile periodice sunt un instrument important de informare a clientilor sau potentialilor clienti , dar si un instrument puternic de reclama, cu targhet tintit! Toti acei clienti care sunt interesati de informatiile din tematica revistei sau publicatie sunt si potentiali consumatori de produse sau servicii din gama temati
- Tiraje peste 1000 buc
- Tipar offset
- Material hartie 90-220 gr/m2
- Finisari – capsare, bigurire
- Format a5,a4,a3 sau la cerere
- Aplicatii – reclama in reviste specializate de informare
- Domenii: moda-constructii-turism-preparate culinare,
advertising, IT, hoby, agricultura, programe TV, etc! - Publicatii – ziare, reviste, cotidiene, magazine,
- Aparitii – zilnic, saptamanal, lunar sau periodic

Ambalaje de produs
- Ambalajul vinde marfa
- Ambalajul , in forma si prezentare este un element foarte important in procesul de vanzare al produsului
- Un ambalaj bine realizat din toate punctele de vedere mesaj, forma, culoare, material , finisari poate creste sigur interesul clientului pentru produl respectiv iar sansele de achizitie cresc cu pana la 100%
- Tiraje peste 1000 buc
- Tipar offset CMYK, culori pantone sau speciale
- Material: carton 18-320 gr gr/m2 duplex sau microndul
- Finisari – stantare, lacuire toala sau selectiva
- Ideal pentru ambalare individuala produse cosmetice, alimentare, nealimentare, de larg consum, IT, cadouri, suvenruri, electronice, etc!

Ambalaje colective
- Ambalajul vinde marfa
- Ambalajul colectiv , este un alt instrument puternic de promovare si de intarire a increderii in produs !
- Este modul de grupare al produselor in cutii colective, modul de identificare al produsului , modul de transport al produselor de la producartor pana la afisarea acestora la raft !
- De asemena cutiile colective pot fi expozitoare pe peroada transportului sau la raft in magazin !
- Tiraje peste 1000 buc
- Tipar offset sau flexo CMYK, culori pantone sau speciale
- Material carton 30-550 gr gr/m2 duplex sau microndul
- Finisari – stantare
- Ideal pentru ambalare colectiva produse cosmetice, alimentare, nealimentare, de larg consum, IT, cadouri, suvenruri, electronice, etc!

Pungi si sacose de prezentare
- Publicitatea pe pungi si sacose este una dintre cele mai eficiente forme de intarirea a unui brand.
- Un design potrivit poate atrage atentia consumatorului, poate face mai usor remarcat , si poate chiar influenta decizia de achizitie.
- Este alegerea perfecta pentru publicitate stradala in miscare , gratuita este o forma de promovare cu targhet pe potentiali consumatori foarte mare!
- Materiale hartie/ carton plastic , eco,
- Tipuri de pungi -si sacose banana, maieu, cu maner ,box bag, tip kraft, tip cadou sau la cerere !
- Imprimare offset sau flexo , culori speciale sau policromie
- Aplicatii – in domeniul farmaceutic , panificatie, hipermarket-uri, mall-uri, magazine alimentare si nealimentare, suveniruri si cadouri instrutii financiare,
corporatii, turism, livrari la domicliu, etc

Etichete de produs
- Etichetele sunt mijloace de personalizare foarte eficiente, versatile si cu efect vizual placut.
- Un produs bine vandut cu siguranta are o etichete cu un mesaj de impact!
- Un design potrivit poate atrage atentia consumatorului, poate face mai usor produsul remarcat , si poate influenta decizia de achizitie.
- Materiale- hartie, vinyl
- Mod tiparire – offset, flexografic sau si folio cu embosaj
- Tip decupare – stantare in coala sau rola
- Culori – policromie sau si culori speciale
- Lacuire – totala sau selectiva
- Dimensiuni – standard sau la cerere
- Forma – orice forma orice dimensiune!
- Cantitate minima recomandata – peste 100- buc/model
- Domenii de aplicabilitate: etichete pentru industria alimentara, pentru produse cosmetice si detergenti, etichete pentru sticle de bauturi racoritoare sau alcoolice, etichete promotionale, etichete pentru campanii publicitare, pentru produse de lux sau etichete brodate pentru industria confectiilor.

Benzi (tapes) adezive
- Imaginea si identitatea sunt esentiale pentru afacerea dvs., personalizarea fiecarui ambalaj intareste brandul .
- Marcheza corespunzator coletele, aplica benzi adezive personalizate cu numele companei si logo cu mesaje de atentionare “Atentie”, “Fragil”, sau cu cu mesaje Promotie”, “Gratis”, “1+1 gratis”, ” Oferta speciala” si sigur vei avea succes in vanzari!
- Sunt eficiente la personalizarea si inchiderea coletelor, a pungilor si pot fi imprimate intr-o mare varietate de culori.
- Tip imprimare flexografica
- Imprimare in rola
- Dimensiuni – latime 5 sau 7 cm –
- Lungime 50 sau 100 metrii

Felicitari si invitatii pesonalizate
- O felicitare, o buna comunicare , un mesaj de respect pentru clienti si parteneri dovada de loialitate , consecventa si atentie!
- Un argument important pentru construirea unor relatii de parteneriat durabile si la crearea unor relatii de colaborare reciporc avantajoase.
- Felicitarile corporate sunt un mijloc o modalitate unic de evidentiere a respectului pe care o aveti pentru un client sau furnizor si o metoda directa de comunicare neoficiala intre dvs. si colaboratori ,
- Aplicatii – cu ocazia sarbatorilor Pascale sau de Craciun, sau sunt concepute special pentru a celebra un moment important din viata companiei dvs. sau pentru a invita un client sau furnizor la o manifestare sau
- Eveniment important ,un prilej de reamintire,
- Mijloace de promovare eficiente pe termen lung.
- Materiale – hartie si cartoane speciale 220- 320 gr/m2
- Tipar offset sau digital
- Policromie sau/si culori speciale, folio sau si emboss
- Forma – standard sau stantate pe conturi
